Loading

ארקיע מכריזה על תאריך לפתיחת הקו לדובאי

Direct News Source

ארקיע מכריזה על תאריך לפתיחת הקו לדובאיחברת התעופה ארקיע מכריזה על קו חדש שתחל להפעיל לדובאי בתחילת שנת 2021, ובכך הופכת להיות חברת התעופה הראשונה שמספקת תאריך רשמי להתחלת הטיסות בקו זה. כרטיס יעלה החל מ-300 דולר

חברת ארקיע מכריזה היום (ג) על השקת הקו החדש לדובאי שיחל לפעול ב-3.1.2021. בהכרזה זו הופכת ארקיע להיות החברה הישראלית הראשונה שמציעה לישראלים את האפשרות להזמין החל מהיום טיסות וחבילות נופש באתר האינטרנט ובמרכזי ההזמנות של החברה.

הקו החדש של ארקיע לדובאי יחל לפעול עם שבע טיסות שבועיות ישירות במטוסי האמבראר 195 החדישים של החברה בעלי 122 מושבים. לרגל ההשקה, ארקיע תציע כרטיסי טיסה במחיר החל מ-149 דולר לכיוון. תוספת לכבודה תעלה 30 דולר לכיוון. תוספת להושבה במחלקת + A או במושבים מועדפים תעלה 35 דולר.

טיסת הבכורה של ארקיע לדובאי תמריא ביום ראשון, 3.1.2021 בשעה 08:30. טיסות ההלוך תצאנה מנתב"ג מידי יום בשעות 08:30 המראה מנתב"ג נחיתה בדובאי ב13:30 (זמן מקומי).
טיסות החזור תצאנה מדובאי מידי יום בשעה 15:30 (זמן מקומי) המראה מדובאי ונחיתה בתל אביב בשעה 17:00.

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל מסר: "אנו מתרגשים ומתכבדים להיות הראשונים ולפתוח במכירת כרטיסים לטיסות ארקיע הישירות לדובאי. ההחלטה על פתיחת קו טיסה לדובאי התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו, הפרטיים הלקוחות העסקיים ובקשות רבות של קבוצות ומארגני כנסים. בהמשך אנחנו בודקים את האפשרות לפתוח בזמן הקרוב טיסות לבחריין ולנסיכות שארג'אה שליד דובאי".

ברלוביץ ציין כי הטיסות כפופות עדיין לאישור רשויות המדינה וביטחון אשר טרם נתקבלו במלואן. "החברה נמצאת בקשר רציף עם כל הגורמים ומקווים שנוכל אף להקדים את פתיחת הקו לאמצע דצמבר עוד השנה".

עוד אמר מנכ"ל ארקיע כי "בשבועות האחרונים חתמה החברה על הסכמים מסחריים עם שניים מספקי התיירות הגדולים באיחוד האמירויות שבין היתר מייצגים את ענק התיירות העולמי TUI. אנו נציע מבחר גדול של חבילות נופש עם רשתות בתי המלון המובילות בנסיכות. כמו כן בשל ריבוי אנשי עסקים על הקו לדובאי החברה תציע ללקוחות עסקיים קנייה מרוכזת במחיר סיטונאי של כמות טיסות במחיר קבוע. השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה שלנו להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות היוצאת והנכנסת לישראל".

בנוסף, החברה תעלה עם מגוון מוצרי תיירות הכוללים: טיולים מאורגנים דוברי עברית ורוסית, חבילות טוס וסע, חבילות טיולי ספארי מדבר ותציע חבילות נופש במגוון מלונות מובילים באמירויות המתאימים לכל כיס. כל החבילות כוללות העברות למלונות ונציג החברה דובר עברית.

מלון ATLANTIS THE PALM מהמפוארים בעולם ברמת חמישה כוכבים, חבילה של ארבעה לילות ב-1285 דולר, על בסיס חצי פנסיון, כולל טיסות והעברות.

מלון HYATT PLACE DUBAI JUMEIRAH ברמת ארבעה כוכבים, חבילה של שלושה לילות 469 דולר, על בסיס ארוחת בוקר כולל טיסות והעברות.

This press release was sourced from Arkia Israeli Airlines on 20-Oct-2020.